Piosenka Catastrophe! (PS.dla ciekawskich tak brzmi jej głos)


(tekst pl - Tłumaczenie moje)
"Zepsuta do szpiku kości"

Mówią, że jestem problemem,
Mówią, że jestem zła,
Mówią, że jestem okrutna,
To sprawia, że się cieszę.

Brudna, bezwartościowa
Aż do szpiku kości. 
Twój najgorszy koszmar,
Nie możesz wziąć mnie do domu.

Mam psoty 
We krwi.
Możesz mnie winić?
Nigdy nie zaznałam miłości.

Myślą, że jestem nieczuła, 
Oprych z marginesu społecznego 
Czuję się taka bezużyteczna, 
Nierozumiana! (Hey, yeah)

Lustro, lustro, na ścianie,
Kto jest najgorszy z nich wszystkich?
Witaj w moim nikczemnym świecie!

Jestem zepsuta do szpiku kości, 
Zepsuta do szpiku,
Jestem zepsuta do szpiku kości,
Kto może prosić o więcej?
Nie jestem jak dzieciak z sąsiedztwa, 
Jestem zepsuta...
Jestem zepsuta...do szpiku kości.

Teraz słuchajcie!
Nazwij mnie intrygantką,
Nazwij mnie świruską,
Jak możesz tak mówić?
Jestem po prostu… wyjątkowa!

Co, ja? Zdrajca?
Nie byłam twoim wsparciem? 
Oh, nie jesteśmy przyjaciółmi.
Co w tym nie tak?

Więc jestem odmieńcem.
Więc jestem flirciarą,
Złamałam Ci serce?
Sprawiłam, że zabolało? 

Było minęło,
Wybacz, zapomnij
Prawdą jest, że
Jeszcze nic nie widziałeś!

Lustro, lustro, na ścianie,
Kto jest najgorszy z nich wszystkich?
Witaj w moim nikczemnym świecie!

Jestem zepsuta do szpiku kości, 
Zepsuta do szpiku,
Jestem zepsuta do szpiku kości,
Kto może prosić o więcej?
Nie jestem jak dzieciak z sąsiedztwa, 
Jestem zepsuta...
Jestem zepsuta...do szpiku kości.

Ooh
Potrzebuję cie teraz
Ooh
Niezwykła
Ooh
Możesz mówić co chcesz, ale my zawsze będziemy...

Zepsuta do szpiku kości
Zepsuta do szpiku kości
Zepsuta do szpiku kości,
Kto może prosić o więcej?
Nie jestem jak dzieciak z sąsiedztwa, 
Jestem zepsuta...
Jestem zepsuta...

Jestem zepsuta do szpiku kości, 
Zepsuta do szpiku,
Jestem zepsuta do szpiku kości,
Kto może prosić o więcej?
Nie jestem jak dzieciak z sąsiedztwa, 
Jestem zepsuta...
Jestem zepsuta...do szpiku kości.

(tekst ang.)
"Rotten To The Core"

They say I'm trouble
They say I'm bad
They say I'm evil
And that makes me glad

A dirty no good
Down to the bone
Your worst nightmare
Can't take me home

So I got some mischeif,
In my blood
Can you blame me?
I never got no love

They think I'm callous
A low life hood
I feel so useless
Misunderstood (Hey, yeah)

Mirror, mirror on the wall
Who's the baddest of them all?
Welcome to my wicked world
Wicked world

I'm rotten to the core
Rotten to the core
I'm rotten to the core
Who could ask for more?
I'm nothing like the kid next,
like the kid next door
I'm rotten to the...
I'm rotten to the... Core

Listen up now!
Call me a schemer
Call me a freak
How can you say that?
I'm just unique

What me a traitor?
Ain't got your back?
Are we not friends?
What's up with that?

So I'm a misfit
So I'm a flirt
I broke your heart
I made you hurt

Past is past
Give, forget
The truth is,
you ain't seen nothin' yet!

Mirror, mirror on the wall
Who's the baddest of them all?
Welcome to my wicked world
Wicked world

I'm rotten to the core
Rotten to the core
I'm rotten to the core
Who could ask for more?
I'm nothing like the kid next,
like the kid next door
I'm rotten to the... 
I'm rotten to the... Core

Ooh
I need you now
Ooh
Unusual
Ooh
You can say what you want,
but we will always be...

Rotten to the core
Rotten to the core
Rotten to the core,
who could ask for more?
I'm nothing like the kid next,
like the kid next door
I'm rotten to the...
I'm rotten to the...

I'm rotten to the core
Rotten to the core
I'm rotten to the core,
Who could ask for more?
I'm nothing like the kid next,
like the kid next door
I'm rotten to the... 
I'm rotten to the... Core

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^